Producenci
Zwroty i reklamacje

ZWROTY / ODSTĄPIENIE OD UMOWY

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (DzU 2014, poz.827), konsument ma prawo do dokonania zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru. W tym celu należy wysłać mailem na adres sklepu: sklep@epifarm.pl, lub pocztą (ewentualnie kurierem) na adres: EPIFARM Sp. z o.o., 95-050 Konstantynów Łódzki ul. Aleksandrowska 2/6 pisemną reklamację.

Prosimy o zapakowanie produktów gwarantujące dotarcie na miejsce w stanie nienaruszonym i wysłanie ich na własny koszt do magazynu sklepu, na adres: EPIFARM Sp. z o.o., 95-050 Konstantynów Łódzki ul. Aleksandrowska 2/6. Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. gwarantuje konsumentowi możliwość zwrotu towaru pod warunkiem jedynie sprawdzenia jego walorów w sposób analogiczny jak miałoby to miejsce w sklepie stacjonarnym.

Oznacza to, że żaden z produktów EPIFARM sp. z o.o. nie może zostać otwarty (nie dotyczy to zbiorczych opakowań kartonowych), ani nie może zostać uszkodzona plomba zabezpieczająca na opakowaniach.

Niezwłocznie po otrzymaniu zwrotu towaru, sprawdzeniu jego kompletności i stanu, przesyłamy przelew zwrotny na sumę wartości nabytego towaru i ceny najniższej przesyłki (tu: Poczta Polska). Zwroty w oparciu o ustawę z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta nie stosują się do przedsiębiorców.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl